مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 19:502021-03-31اجتماعي

سیزده فروردین به احترام طبیعت در خانه بمانیم


روز طبیعت امسال هم با سال های قبل فرق دارد آنچه که از هشدارهای بهداشتی، زیست محیطی، انتظامی و منابع طبیعی بر می آید این است که در روز طبیعت ممنوعیت هر گونه دورهمی و تجمع را مانند سال گذشته باید تجربه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیزده فروردین ماه روز طبیعت یا بنا به گفته عامیانه سیزده  بدر است، ناخودآگاه همه دلتنگ شدیم، دلتنگ روزهایی که همه دور هم بودند روزی پر از خنده، شلوغی و سروصدا از گره زدن سبزه تا رسم و رسوم دیگر این روز در طبیعت که این رزها تبدیل به آرزویی محال شده و دورهمی هایی که اکنون تبدیل به رویا شدند.

شیوع ویروس خانواده ها است.

*گرما و وزش باد گرم مهمان 2 روز آینده آسمان مازندران براساس هشدار هواشناسی با شکل گیری جریانات گرم جنوبی شاهد افزایش دمای هوا و وزش باد گرم در استان هستیم که این موضوع اجتمال ریزش و رانش و سقوط سنگ، حریق در جنگل ها را افزایش می دهد که تاکید شده همه به توصیه ها توجه کنند.

  *مردم و مسافران حواس شان به طبیعت باشد  حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: متاسفانه مسافران زیادی باوجود توصیه ها و هشدارها وارد طبیعت استان شدند که از جمله معضلات تولید زباله فراوان در استان مازندران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزده فروردین به احترام طبیعت در خانه بمانیم

سیزده فروردین به احترام طبیعت در خانه بمانیم