مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 17:152021-03-31اقتصادي

پروژه های بالای 70 درصد ایلام در اولویت اتمام قرار دارند


پروژه های بالای 70 درصد ایلام در اولویت اتمام قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری عصر چهارشنبه 11 فروردین در نشست بررسی پروژه ها و طرح های اولویت دار استان که با حضور معاون امور عمرانی و دیگر دستگاه های مرتبط برگزار شد، بر ضرورت جمع بندی و اعلام پروژه های اولویت دار استان به منظور برنامه ریزی برای افتتاح و بهره برداری تا تیرماه 1400 تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید پروژه های شاخص دستگاه ها مشخص گردد تا از محل بودجه استانی به آنها اعتبار تزریق شود، گفت: مدیران باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار گیرند تا بتوانیم پیش از پایان دولت طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان را به سرانجام برسانیم.

نوذری با بیان اینکه خدمات موثری در دولت تدبیر و امید در استان انجام گرفته است، بیان کرد: عملکرد دولت و نظام در هشت سال گذشته باید برای مردم تبیین شود تا اعتماد عمومی و روحیه امید در جامعه تقویت شود.

استاندار ایلام با اشاره به بهسازی و ایجاد راه های اصلی در استان، گفت: از گذشته تا قبل دولت یازدهم تنها 35 کیلومتر بزرگراه در استان ایجاد شده بود که با تلاش و پیگیری دولت تدبیر و امید این مقدار به 145 و تا پایان دولت نیز به 200 کیلومتر افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بالای 70 درصد ایلام در اولویت اتمام قرار دارند

پروژه های بالای 70 درصد ایلام در اولویت اتمام قرار دارند