مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 15:202021-03-31اقتصادي

تحقق سفر ایمن در آذربایجان شرقی


معاون گردشگری کشور از تحقق سفر ایمن در آذربایجان شرقی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در تمام مراکز اقامتی و گردشگری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ولی تیموری امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با تأکید به اینکه ایجاد سفر ا های نظارتی در حال رصد و رسیدگی است، لذا تنها مراکزی که اطمینان از اجرای کامل پروتکل ها برای مسافران و وزارت مربوطه حاصل می شود هتل ها و هتل آپارتمان های رسمی است که امسال تنها مرکز اقامتی در راستای کاهش هرگونه احتمال شیوع بیماری در حین سفر محسوب می شوند.

او ادامه داد: آذربایجان شرقی با اعمال کامل پروتکل های بهداشتی در مراکز اقامتی و گردشگری خود و همچنین نظارت مستمر تا به امروز موفق عمل کرده است و توانسته شعار امسال ستاد خدمات سفر مبنی بر سفر مسئولانه و ایمن را محقق سازد.

تیموری، اظهار داشت: نوروز 1400 آغازی دوباره در فعالیت صنعت گردشگری کشور بود که ستاد اجرایی خدمات سفر با تلاش مجدانه و شبانه روزی درصدد اجرای ایمن سفرها و ایجاد امنیت خاطر برای مسافران و همچنین فعالان این حوزه بود که پس تحمل مشکلات عدیده سال گذشته بار دیگر به فعالیت پرداختند، در تلاش خواهیم بود تا با نظارت مستمر و فراهم سازی بستر لازم برای فعالیت فعالان این حوزه، گردشگری کشور را جانی دوباره ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق سفر ایمن در آذربایجان شرقی

تحقق سفر ایمن در آذربایجان شرقی