مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 14:352021-03-31اقتصادي

تصفیه خانه آب خرمشهر تا 4 ماه آینده راه اندازی می شود


معاون امور عمرانی استاندار خوزستان از راه اندازی تصفیه خانه آب خرمشهر تا چهار ماه آینده و اضافه شدن 70 هزار متر مکعب آب به شبکه آبرسانی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان عصر امروز چهارشنبه در بیستمین نشست بررسی مشکلات شهرستان های خوزستان، اظهار کرد: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور برای پیگیری مسائل و مشکلات مناطق کم برخوردار استان، معاون وزیر کشاورزی به منظور پیگیری مسائل مرتبط طرح 550 هزار هکتاری و حضور در نشست شورای کشاورزی، و معاون وزیر راه برای پیگیری مشکلات مربوط به مسکن مهر در سطح استان و حضور در نشست شورای مسکن در هفته های پیش رو به خوزستان سفر می کنند.

فاضل عبیات با اشاره به مصوبات نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خرمشهر، بیان کرد: این نشست بیستمین نشست بررسی مشکلات شهرستان های استان با حضور استاندار بود که به شهرستان خرمشهر اختصاص داشت که در آن مسئله آب رسانی، فاضلاب، دفع آب های سطحی و اعتبارات شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، به تکمیل تصفیه خانه آب خرمشهر اشاره کرد و گفت: این تصفیه خانه احتمالاً تا چهار ماه آینده راه اندازی می شود که با راه اندازی این تصفیه خانه 70 هزار مترمکعب آب شرب سالم به ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه آب خرمشهر تا 4 ماه آینده راه اندازی می شود

تصفیه خانه آب خرمشهر تا 4 ماه آینده راه اندازی می شود