مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 13:502021-03-31اجتماعي

تجمع و دورهمی در فضای سبز و بوستان های قم در روز سیزده فروردین ممنوع است


معان استاندار قم با بیان اینکه هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان ها و فضاهای سبز مطلقا ممنوع است، گفت: ضمانت اجرایی این کار نیز با نیروی انتظامی، - ایسنا/قم معان استاندار قم با بیان اینکه هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان ها و فضاهای سبز مطلقا ممنوع است، گفت: ضمانت اجرایی این کار نیز با نیروی انتظامی، شهرداری و دهیاری ها است.

بیژن سلیمان پور پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برابر تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان ها ممنوع است، گفت: تجمع و دورهمی در فضاهای سبز داخل شهرها و حاشیه جاده ها و جاده های بین راهی در روستاها، باغ ها، مزارع و حاشیه رودخانه ها مطلقاً ممنوع است.

رییس اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: ضمانت اجرایی ممنوع بودن حضور مردم در تجمع و دورهمی در بوستان ها و فضای سبز به مناسبت روز طبیعت یا سیزده بدر به عوامل نیروی انتظامی، شهرداری ها و دهیاری ها سپرده شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم در همکاری با کادر درمان و مدافعان سلامت، ادامه داد: امیدواریم با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی توسط مردم شاهد نابودی ویروس منحوس کرونا در کشور باشیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع و دورهمی در فضای سبز و بوستان های قم در روز سیزده فروردین ممنوع است

تجمع و دورهمی در فضای سبز و بوستان های قم در روز سیزده فروردین ممنوع است