مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 13:052021-03-31فرهنگي

«یزد آرزوها» بن مایه‎ای قوی برای جشنواره فیلم ساباط است


شهردار شهر میراث جهانی یزد توجه به «یزد آرزوها» را بن مایه ای قوی برای برگزاری جشنواره ساباط دانست و اهتمام عرصه های هنری دیگر به این موضوع را پیشنهاد کرد.

- ایسنا/یزد شهردار شهر میراث جهانی یزد توجه به یزد آرزوها را بن مایه ای قوی برای برگزاری جشنواره ساباط دانست و اهتمام عرصه های هنری دیگر به این موضوع را پیشنهاد کرد.

جمال الدین عزیزی امروز چهارشنبه در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فیلم ساباط، نسبت به ارتقای کیفیت محصول نهایی با توجه به تعویق دوساله این جشنواره ابراز امیدواری کرد و گفت: اهمیت جشنواره فیلم به فیلم دیدن است و کیفیت و اثربخشی فیلمها در این بسترها اهمیت خاصی دارد.

وی با بیان این که برگزاری اکران فیلم ها از پرده سینما تصریح کرد: اگر امکان برگزای اکران برنامه برپرده سینما باشد باید چنین اتفاقی نیز بیفتد.

شهردار توجه به یزد ارزوها را لازم دانست و گفت: یزد 1400 یزد آرزوها ست و رویکرد این یزد و رویکرد این جشنواره ها، شناساندن فرهنگ و ماندگاری فرهنگ موجود است و اگر جشنواره دومی برگزار شود، می تواند به رویکرد یزد ارزوها نیز توجه کند.

وی با طرح چند سوال در خصوص یزد و اهمیت حفط سنت ها و فرهنگ ها در یزد تصریح کرد: آیا یزدی که ما در اختیار داریم آرزوی نسل قبل و نسل های قبلی بوده است یا نه؟ ایا فرهنگ ها و آثاری مد نظر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یزد آرزوها» بن مایه‎ای قوی برای جشنواره فیلم ساباط است

«یزد آرزوها» بن مایه‎ای قوی برای جشنواره فیلم ساباط است