مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 12:502021-03-31اقتصادي

خسارت یک هزار میلیاردی سرمازدگی به باغات شهرستان شهریار


فرماندار شهریار با اشاره به خسارت هزار میلیارد تومانی ناشی از سرمازدگی روزهای پایانی سال گذشته به درختان و محصولات باغات شهرستان شهریار، گفت: - نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار در خصوص سرمازدگی درختان در این شهرستان اظهار کرد: وضعیت کشاورزان ما نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست و مقدار محصول سردرختی به مقدار حتی بسیار کم دیده نمی شود.

وی گفت: کمک و توجه به کشاورزان و باغداران عزیز نیاز است و در این راستا بیمه، حوادث غیرمترقبه و بانک ها بایستی به میدان کمک آیند تا با تامین خسارت کشاورزان بتوانند دوباره بر روی پای خود بایستند.

فرماندار شهریار بیان کرد: متاسفانه بار و محصولی بر روی درختان باقی نمانده است و طبق بررسی ها در حدود هزار میلیارد تومان به باغات شهریار خسارت وارد شده است و تلاش ما بر این است این پیگیری ها به نتیجه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی بارش برف و وزش سرما در آخرین روزهای سال 99، باغات و درختان غرب استان تهران دچار سرمازدگی شدند و بسیاری از محصولات سردرختی و میوه های این باغات از جمله گوجه سبز، زردآلو، شلیل، آلو و سایر محصولات خسارت دیده و از بین رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت یک هزار میلیاردی سرمازدگی به باغات شهرستان شهریار

خسارت یک هزار میلیاردی سرمازدگی به باغات شهرستان شهریار