مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 11:402021-03-31پزشكي

667 بیمار جدید کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد/افزایش بستری ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از شناسایی 667بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

- جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون 560 نفر بر اثر ابتلاء به بیماری حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که 151 تن از آنان در آی سی یو بستری و از این تعداد نیز 30 تن به علت آسیب های ناشی از کرونا از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه ارومیه با 57، خوی با 21 و نقده با 8 بیمار جدید بیشترین تعداد بستری را در استان داشتند، ادامه داد: متأسفانه در شبانه روز گذشته نیز 8 تن در شهرستانهای ارومیه، نقده و مهاباد بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان باختند که با احتساب این فوتی های جدید، شمار جان باختگان از ویروس کرونا در استان به 3769 نفر رسید.

آقازاده با بیان اینکه تاکنون حدود 123 هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند، گفت: طبق آخرین برآوردها، وضعیت کرونایی ارومیه قرمز شده و پنج شهرستان ماکو، بوکان، سردشت، نقده و اشنویه در وضعیت نارنجی و11 شهرستان نیز زرد است.

آقازاده یادآور شد: آذربایجان غربی یکی از استان های با بیشترین میزان ابتلاء و فوتی بر اثر کرونا در کشور به شمار می رود و با وجود سهم جمعیتی چهار درصدی، سهم مبتلایان و فوت شدگان در استان نسبت به کشور به ترتیب 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

667 بیمار جدید کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد/افزایش بستری ها

667 بیمار جدید کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد/افزایش بستری ها