مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 11:252021-03-31سياسي

لبنان نمادی از وحدت مذاهب اسلامی مقابل دشمن صهیونیستی


دبیر کل مجمع چهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت : لبنان نمادی از حفظ وحدت مذاهب اسلامی و ادیان آسمانی در مقابل دشمن صهیونیستی است.

- دبیر کل مجمع چهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت : لبنان نمادی از حفظ وحدت مذاهب اسلامی و ادیان آسمانی در مقابل دشمن صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع در ادامه سفرش به لبنان با سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

شهریاری بااشاره به اینکه مقاومت عامل اصلی وحدت بین مذاهب اسلامی در لبنان است افزود: لبنان نمادی از حفظ وحدت مذاهب اسلامی و ادیان آسمانی در مقابل دشمن صهیونیستی است.

مراسم بزرگداشت انیس نقاش در لبنان برگزار شد همچنین در ادامه این سفر مراسم بزرگداشت انیس نقاش تحلیلگر ارشد مقاومت لبنان با تلاش جبهه عمل اسلامی و اتحادیه علمای مقاومت و با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و جمعی از فعالان محور مقاومت در بیروت پایتخت لبنان برگزار شد.

در بیانیه برگزارکنندگان این همایش آمده است، انیس نقاش، تصویری مقاوم و محوناپذیر بر روی دیوار قدس است، چرا که او در ذهن ما با همه عزم و پافشاری، زیباترین و صادقانه ترین واژه های مقاومت را ترسیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان نمادی از وحدت مذاهب اسلامی مقابل دشمن صهیونیستی

لبنان نمادی از وحدت مذاهب اسلامی مقابل دشمن صهیونیستی