مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 10:402021-03-31اجتماعي

فعالیت سامانه ناپایدار آب و هوایی در دشت کاشان


رییس اداره هواشناسی کاشان نسبت به فعالیت سامانه ناپایدار آب و هوایی در روزهای پایان هفته مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل هشدار داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان نسبت به فعالیت سامانه ناپایدار آب و هوایی در روزهای پایان هفته مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل هشدار داد.

عباس ارغوانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ورود موج ناپایدار آب و هوایی به استان اصفهان از امروز (چهارشنبه_ 11 فروردین) آغاز شده و با نفوذ این سامانه، افزایش ابر، وزش باد شدید و وقوع بارش های پراکنده بهاری در دشت کاشان پیش بینی می شود.

وی افزود: سه روز آخر هفته منتهی به سیزده فروردین در نواحی کوهستانی شهرستان کاشان بارش پراکنده پیش بینی می شود که در مناطق دشت این احتمال ضعیف است، اما با توجه به حضور مردم در فضای باز، وقوع بارش به صورت قطع در این روز رد نمی شود.

وی تصریح کرد: پدیده بسیار محتمل روز سیزده فروردین در مناطق پایین تر از اتوبان اصفهان به کاشان شامل شهرهای کاشان، آران وبیدگل، ابوزیدآباد، سفید شهر، مشکات و نوش آباد، وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی شده است که توان ایجاد گرد و خاک را دارد.

رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: دمای هوای کاشان در روز چهارشنبه، حداکثر 23 و حداقل 7 درجه سانتیگراد بالای صفر است که طی سه روز آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه ناپایدار آب و هوایی در دشت کاشان

فعالیت سامانه ناپایدار آب و هوایی در دشت کاشان