مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 10:402021-03-31سياسي

1400 میز خدمت در روستاها راه اندازی می شود


مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان اردبیل یک هزار و 400 میز خدمت را در روستاها و مناطق عشایری برپا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عبداللهی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در روستای شام اسبی اردبیل با تبریک سال جدید و یوم الله 12 فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در مأموریتی حساس و خطیر تلاش می کند تا حامی تولیدکنندگان و جامعه مولد عشایری و روستایی باشد تا از این بخش حمایت های لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: صندوق در حال حاضر در مناطق روستایی و عشایری و در جمعیت زیر 20 هزار نفر به جامعه فرش بافان، صاحبان صنایع دستی، رانندگان، زنبورداران و گروه های دیگر خدمات بیمه ای ارائه می کند که در سال 1400 نیز حمایت از این کانون های تولید و تلاش همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل این حمایت ها را در راستای جبهه اقتصاد مقاومتی و تولید مؤثر اعلام کرد و گفت: ما در مأموریت حساس و خطیر در سال 1400 بیش از گذشته سعی خواهیم کرد تا نهضت توسعه بیمه ای را در این مناطق ادامه داده و با قوت و قدرت این وظیفه خطیر را به انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 میز خدمت در روستاها راه اندازی می شود

1400 میز خدمت در روستاها راه اندازی می شود