مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 09:452021-03-31اجتماعي

بارش پراکنده همدان را فرامی گیرد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی خفیف استان خبر داد و گفت: طی این سامانه افزایش ابرناکی و بارش های خفیف و رگبارهای  موقتی در برخی از ساعات در نقاط شمالی و جنوبی استان پدیدار می شود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: سامانه بارشی خفیف وارد استان شده که  موجب افزایش ابرناکی و بارش های خفیف و رگبارهای  موقتی در برخی از ساعات در نقاط شمالی و جنوبی استان می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس نقشه های هواشناسی، آسمان استان در 24 ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با بارش خفیف باران و رگبارهای موقتی پیش بینی می شود افزود: در برخی از ساعات روز شاهد پدیده غبار و وزش باد هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه از فردا به تدریج از شدت غبار کاسته و در برخی ساعات احتمال رعد و برق همراه با رگبار موقتی پدیدار می شود تصریح کرد: اگرچه بارش قابل توجهی در این سامانه بارشی طی امروز و فردا در استان دیده نداریم.

وی یادآور شد: تا دو روز آینده روند افزایشی دمای کمینه هوا را خواهیم داشت به طوری که دمای کمینه در همه نقاط استان در این مدت 7 تا 8 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده همدان را فرامی گیرد

بارش پراکنده همدان را فرامی گیرد