مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 09:102021-03-31اقتصادي

تامین انرژی های اصلی کیش در ایام تعطیلات نوروزی


معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش، تامین برق، گاز و آب این جزیره را به عنوان سه ماموریت مهم کمیته بحران ستاد نوروزی کیش برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی مقدس زاده معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش و رییس کمیته بحران ستاد نوروزی با بیان این که تامین برق، گاز و آب این منطقه به عنوان سه ماموریت مهم در حوزه عمرانی و کمیته بحران در دستور کار این سازمان قرار دارد، گفت: کمترین مصرف برق جزیره کیش در طول شبانه روز 59.

9 مگاوات و در اوج مصرف به 110 مگاوات در روز رسیده است.

مقدس زاده در ادامه تصریح کرد: تولید برق روزانه جزیره کیش 180 مگاوات است که در مقایسه با مصرف روزانه، خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی هستیم.

وی در خصوص مصرف گاز و گازوییل مورد نیاز جزیره که به عنوان انرژی های تامین کننده نیروگاه های آب و برق شمال و ماهتاب کیش استفاده می شود، اظهار داشت: مصرف روزانه نیروگاه آب شمال و ماهتاب کیش، 445 هزار متر مکعب و مصرف گازوییل آن نیز 448 هزار متر مکعب است.

رییس کمیته بحران ستاد نوروزی کیش تولید روزانه آب این منطقه را 27 هزار و 500 متر مکعب عنوان کرد و گفت: روزانه مصرف آب جزیره کیش 28 هزار و 800 متر مکعب است که از مازاد ذخیر آب در ایام تعطیلات نوروزی استفاده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین انرژی های اصلی کیش در ایام تعطیلات نوروزی

تامین انرژی های اصلی کیش در ایام تعطیلات نوروزی