مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 09:052021-03-31سياسي

اتحاد علمای دینی باعث زدودن غبار تکفیر از چهره اسلام می شود


حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بر ضرورت اتحاد میان علمای دینی به منظور زدودن غبار تکفیر از چهره اسلام واقعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که به بیروت سفر کرده در دیدار با اعضای هیئت امنای تجمع علمای مسلمین لبنان و نایب رییس مجلس اعلای شیعیان این کشور بر تقویت گفت وگو ها بین علمای شیعه و اهل سنت بر پایه تحکیم وحدت اسلامی تاکید کرد و افزود: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری به اتحاد به ویژه بین علمای دینی برای شبهه زدایی و زدودن غبار تکفیر از چهره اسلام واقعی نیازمند است.

اعضای تجمع علمای مسلمین نیز از نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در وحدت آفرینی قدردانی کردند.

شیخ علی خطیب نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله محمد علی تسخیری رییس پیشین شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام، از سفر حجت الاسلام شهریاری استقبال کرد و آن را گامی ارزشمند برای نزدیکی مذاهب اسلامی در لبنان و منطقه دانست.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه سفر به لبنان با علامه سید علی فضل الله فرزند علامه سید محمد حسین فضل الله مرجع شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد علمای دینی باعث زدودن غبار تکفیر از چهره اسلام می شود

اتحاد علمای دینی باعث زدودن غبار تکفیر از چهره اسلام می شود