مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:552021-03-31بين الملل

سرکوب مردم انگلیس در سایه سکوت جامعه جهانی!


نژادپرستی و رفتارهای تبعیض آمیزی از رده های بالای حاکمیتی انگلستان تا سایر بخش ها را فرا گرفته و نمود آن را می توان در افشاگری اخیر «مگان مارکل» عروس ملکه انگلیس می توان مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، و حقوق بشر این قانون را زمینه ساز تشدید خفقان و مغایر با قوانین حقوق بشری دانسته اند.

در خصوص افزایش اختیارات سرکوب گرایانه پلیس انگلیس چند نکته قابل توجه است: حمایت دولت مردان انگلیس از خشونت سیستماتیک نخست آنکه؛ اخیرا گزارش ها و ویدئوهایی از قتل زن 31 ساله به دست پلیس انگلیس منتشر شده است که اعتراضات گسترده شهروندان انگلیسی را به همراه داشت، حال آنکه دولت مردان انگلیس به جای مقابله با این خشونت سیستماتیک بر تصویب قانون اختیارات سرکوب گرایانه پلیس تاکید کرده که این امر می تواند به تشدید این رویکرد منجر شود.

لازم به ذکر است؛ نهادهای حقوق بشری بارها درباره وضعیت اسفناک زندان های انگلیس و آمار بالای خودکشی در این زندان ها و رفتارهای خشونت آمیز پلیس هشدار داده اند.

همچنین گزارش ها نشان می دهد که رده های بالای پلیس انگلیس در قاچاق انسان به این کشور نقش داشته و در عین حال طی سال های اخیر با شدت گرفتن موج آوارگان در کشورهای جنگ زده غرب آسیا و آفریقا، خشن ترین برخوردها را با آوارگان داشته و بارها به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکوب مردم انگلیس در سایه سکوت جامعه جهانی!

سرکوب مردم انگلیس در سایه سکوت جامعه جهانی!