مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:452021-03-31حوادث

افزایش 53 درصدی مراجعه بیماران کرونایی به اورژانس هاشمی نژاد مشهد


مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: سفرها و دیدوبازدیدهای نوروزی موجب افزایش 53 درصدی میزان مراجعه بیماران مبتلا به کووید-19 به اورژانس این مرکز شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: سفرها و دیدوبازدیدهای نوروزی موجب افزایش 53 درصدی میزان مراجعه بیماران مبتلا به کووید-19 به اورژانس این مرکز شده است.

محمدمهدی ایزدپناه بیان کرد: آمار بیماران مبتلا به کرونا بیمارستان شهید هاشمی نژاد در هفته آخر اسفند ماه سال گذشته مراجعه 66 بیمار کرونایی به اورژانس این مرکز بود که از این تعداد 43 نفر در بخش و 7 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند و برای سایر بیماران اقدامات درمانی سرپایی صورت پذیرفت، اما متأسفانه در هفته دوم فرودین ماه ،آمار مراجعه به اورژانس این مرکز درمانی از 66 نفر به 100 نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: نگرانی این روزها بابت افزایش تعداد بیماران مبتلا به کروناست که متأسفانه رشد نگران کننده و قابل توجه 53 درصدی میزان مراجعات کرونایی ها به اورژانس بیمارستان شهید هاشمی نژاد را به همراه داشته است.

مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد تصریح کرد: مدافعان سلامت هم دوست داشتند همانند دیگر آحاد مختلف جامعه به سفر و دیدوبازدید نوروزی بروند، اما خدمات رسانی به مردم و حفظ سلامت جامعه را ترجیح دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 53 درصدی مراجعه بیماران کرونایی به اورژانس هاشمی نژاد مشهد

افزایش 53 درصدی مراجعه بیماران کرونایی به اورژانس هاشمی نژاد مشهد