مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:252021-03-31اجتماعي

شناسایی بیش از 19 هزار معلم در برنامه جلوه های ویژه معلمی


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری برنامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید در استان خوزستان خبر داد.

- شناسایی بیش از 19 هزار معلم در برنامه "جلوه های ویژه معلمی" ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری برنامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید در استان خوزستان خبر داد.

کوروش مودت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد : برنامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید همگام با سراسر کشور در استان خوزستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این برنامه، افزود: هدف از برنامه، شناسایی معلمان فعال موفق و تاثیرگذار در شرایط زیستی آموزشی و تربیتی حاکم بر کشور و معرفی آن ها به جامعه و به اشتراک گذاشتن تجربه ها با دیگر معلمان به عنوان الگو است.

این برنامه قدمی برای ارتقای کیفیت و اثربخشی فعالیت های آموزشی و تربیتی است و از دیگر اهداف آن اعتلای فرهنگ عمومی تکریم مقام معلم در جامعه، ارتقای منزلت اجتماعی، جایگاه حرفه ای منابع انسانی با تاکید بر نقش الگویی معلم، تقویت خودباوری و ایجاد انگیزه در ابعاد تربیتی آموزشی، پژوهشی و تعمیق مرجعیت و اثربخشی معلمان در زیست بوم جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 19 هزار معلم در برنامه جلوه های ویژه معلمی

شناسایی بیش از 19 هزار معلم در برنامه جلوه های ویژه معلمی