مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:102021-03-31اجتماعي

شهرداری تهران: روز طبیعت امسال را در خانه بمانیم


مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران گفت: به احترام و به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان و حفظ سلامتی خود و خانواده هایمان روز طبیعت 1400 را در خانه بمانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شینا انصاری با بیان اینکه روز طبیعت از آیین و سنت هایی به شمار می رود که از گذشته های دور برای ما به یادگار مانده و در واقع تداعی کننده رویش و سرسبزی بهار و تعامل انسان با طبیعت است، می گوید: بنابراین هرچه برنامه های هدفمند با هدف فرهنگ سازی و جلوگیری از تخریب طبیعت در این روز تهیه شود و در دستور کار همه آحاد مردم قرار بگیرد، به همان نسبت می توان از آسیب هایی که حتی در طول سال متوجه طبیعت است جلوگیری کرد.

وی افزود: شاید بتوان گفت که مراسم روز طبیعت در گذشته از عمق و معنای بیشتری برخوردار بود چرا که در گذشته مردم با طبیعت انس و الفت بیشتری داشتند اما درحال حاضر فاصله زیادی میان انسان شهرنشین و طبیعت وجود دارد و زندگی ماشینی انسان ها باعث شده که آلودگی و تخریب ها از جانب انسان بیشتر متوجه طبیعت شود.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه روز طبیعت می تواند تلنگری بر یادآوری ضرورت حفاظت از محیط زیست به انسان باشد، تصریح می کند: متاسفانه همه ساله در این روز اتفاقاتی می افتد که به نوعی نادیده گرفتن حریم طبیعت و محیط زیست است و یکی از نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران: روز طبیعت امسال را در خانه بمانیم

شهرداری تهران: روز طبیعت امسال را در خانه بمانیم