مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 06:552021-03-31اقتصادي

اجرای طرح منظومه روستایی در 7 شهرستان کشور


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مطالعات منظومه های روستایی در 150 بخش کشور آغاز شده و هم اکنون در هفت شهرستان این طرح به صورت پایلوت آغاز به کار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا شاملو پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بنیاد مسکن شهرستان رامیان اظهارکرد: بنیاد مسکن فعالیت های مختلفی را در زمینه کمک به اشتغال روستایی و اقتصاد روستاها شروع کرده است.

وی افزود: یکی از همین موارد سنددار کردن املاک روستایی است که در سابق سرمایه های موجود در روستاها در فعالیت های اقتصادی استفاده نمی شد و خوشبختانه با سنددار کردن املاک اسناد به عنوان وثیقه برای گرفتن تسهیلات و فعالیت های اقتصادی و مناسبت های اجتماعی استفاده می شود.

شاملو بیان کرد: فعالیت دیگری که بنیاد مسکن در زمینه توسعه پایدار آغاز کرده، بحث منظومه های روستایی است که مطالعات منظومه ها در 150 بخش کشور آغاز شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در هفت شهرستان منظومه ها به صورت پایلوت آغاز به کار کرده و خوشبختانه با همکاری مردم و مسئولان محلی فعالیت های تولیدی و اقتصادی خوبی شکل گرفته و امیدواریم با تجاربی که در این زمینه به دست می آید بتوانیم طرح توسعه منظومه های روستایی را در دیگر مناطق اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح منظومه روستایی در 7 شهرستان کشور

اجرای طرح منظومه روستایی در 7 شهرستان کشور