مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 06:402021-03-31اقتصادي

انجام 957 مورد سفر در ایام نوروز در ملایر


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر از انجام 957 مورد سفر از 25 اسفندماه سال گذشته تا 10 فروردین امسال از پایانه های ملایر خبر داد.

- هاشم اسکندریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اداره حمل و نقل و راهداری شهرستان به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم و مسافران طرح استقبال از بهار را از 15 اسفندماه 99 شروع و تا 15 فروردین ماه ادامه می دهد اظهار کرد: در این طرح 50 نفر از نیروهای این اداره در حال خدمات دهی هستند.

وی آشکارسازی و ایمن سازی  پیچ های حادثه خیز یونس، هنرستان، نازول، زمان آباد و کرکان را از اقدامات انجام شده در این طرح برشمرد و افزود: پاکسازی حاشیه راه ها و نصب و مرمت تابلو ها و علائم نصب تابلوی راهنمای سفر، پاکسازی شانه راه از نخاله های ساختمانی محور ملایر- اراک، ایمن سازی و شانه سازی حریم راه رفع نقص و اصلاح شبکه های روشنایی و.

از دیگر اقدامات این طرح بوده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر به بازدیدهای منظم و مستمر با همکاری سایر نهادهای مربوطه از مجتمع های بین راهی خبر داد و تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شیوع روزانه از پایانه ها در حال انجام است.

وی در پایان سخنانش از انجام 957 مورد سفر از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 10 فروردین ماه امسال از پایانه های ملایر خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 957 مورد سفر در ایام نوروز در ملایر

انجام 957 مورد سفر در ایام نوروز در ملایر