مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 06:402021-03-31اجتماعي

طرح «مکان یابی مدارس» خراسان شمالی تا خرداد به بهره برداری می رسد


مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی از اجرای طرح «مکان یابی مدارس» در استان خبر داد و گفت: تمام داده های مورد نیاز این طرح تا خردادماه در قالب نرم افزار ارائه می شود.

- بجنورد- مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی از اجرای طرح مکان یابی مدارس در استان خبر داد و گفت: تمام داده های مورد نیاز این طرح تا خردادماه در قالب نرم افزار ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین فلاح صبح چهار شنبه در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته دو طرح آجر به آجر و مکان یابی مدارس در دستور وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی ادامه داد: در طرح مکان یابی 4 استان به عنوان پیشرو انتخاب شدند که خراسان شمالی یکی از آن ها به شمار می آمد.

وی افزود: تخصیص منابع به نقاط محروم، احداث مدارس در نقاط خاص، استاندارد سازی مدارس و هزینه کرد بهینه اعتبارانت و موقوفات از جمله اهداف این طرح است.

فلاح تصریح کرد: 22 نقطه شهری و 740 نقطه روستایی در این طرح قرار دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی بیان داشت: بر اساس این طرح وقتی یک مدرسه بناست ساخته شود باید نگاه 50 سال آینده را در حوزه های ایمنی و دسترسی دانش آموزان در آن در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «مکان یابی مدارس» خراسان شمالی تا خرداد به بهره برداری می رسد

طرح «مکان یابی مدارس» خراسان شمالی تا خرداد به بهره برداری می رسد