مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-31اقتصادي

کشف 1245 تن مواد پروتیینی فاسد در اردبیل


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از کشف و ضبط یک هزار و 245 تن مواد پروتیینی و گوشتی فاسد شده در سطح استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از کشف و ضبط یک هزار و 245 تن مواد پروتیینی و گوشتی فاسد شده در سطح استان اردبیل خبر داد.

بهلول تکلوی در جریان بازدید از طرح های نظارتی دامپزشکی در شهر اردبیل اظهار کرد: دامپزشکی استان اردبیل در حفاظت و صیانت از سلامت عموم افراد جامعه و عرضه مواد پروتیینی سالم طرح های نظارتی خود را در ایام تعطیلات نوروزی تشدید کرده تا از خرید و فروش مواد پروتیینی غیراستاندارد و فاسد شدنی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: از اهالی استان انتظار می رود در خرید محصولات غذایی پروتیینی و گوشت سفید و قرمز از مراکز مجاز خرید خود را انجام داده و مراقب سلامت خود و خانواده باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل به عرضه گوشت ناسالم در برخی قصابی ها و مراکز عرضه گوشت به صورت غیرقانونی خبر داد و گفت: خرید گوشت در مسیر جاده ای و برخی از مناطق روستایی که به صورت غیرقانونی کشتار می شود، سلامت مردم را تهدید می کند که امیدواریم هموطنان مراقبت لازم را در خرید این محصولات داشته باشند.

تکلوی به طرح نظارت دامپزشکی بر عرضه گوشت و مواد پروتیینی در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: از 25 اسفند طرح تشدید نظارت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1245 تن مواد پروتیینی فاسد در اردبیل

کشف 1245 تن مواد پروتیینی فاسد در اردبیل