مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 06:002021-03-31سياسي

اولین ایرانی، نماینده فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری غرب آسیا و آفریقا شد


«حسین دهقان منشادی» عضو سابق هیات مدیره انجمن راهنمایان گردشگری یزد در حالی به عنوان نماینده 11 کشور در غرب آسیا و 12 کشور در غرب افریقا شد که تاکنون همواره این موقعیت در منطقه از آن مصر یا ترکیه بوده و هیچ­وقت یکی ایرانی افتخار هدایت منطقه خود را نداشته است.

- ایسنا/یزد حسین دهقان منشادی عضو سابق هیات مدیره انجمن راهنمایان گردشگری یزد در حالی به عنوان نماینده 11 کشور در غرب آسیا و 12 کشور در غرب افریقا شد که تاکنون همواره این موقعیت در منطقه از آن مصر یا ترکیه بوده و هیچ­وقت یکی ایرانی افتخار هدایت منطقه خود را نداشته است.

تمامی 15 نماینده فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری مسئول تعامل بیشتر این فدراسیون با انجمن ­های منطقه خودشان هستند به نحوی که همه از فرصت­ های برابر آموزشی و صنفی بهره ببرند.

نمایندگان منطقه­ ای، نقش سازنده و بعضاً تعیین­ کننده­ای در ایجاد فرصت برای رشد انجمن­ های ملی در منطقه تحت پوشش خود دارند که یکی از مهم­ترین نقش­ های این نمایندگان، پیگیری امور انجمن­­های عضو فدراسیون جهانی در هر کشور برای آموزش راهنمایان گردشگری است و این مهم به واسطه تعامل با کمیته آموزش فدراسیون جهانی راهنمایان اتفاق می­ افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین ایرانی، نماینده فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری غرب آسیا و آفریقا شد

اولین ایرانی، نماینده فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری غرب آسیا و آفریقا شد