مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 04:202021-03-31اجتماعي

اهر، دومین شهر ایران در ایجاد طرح باغ خاطره و زندگی


شهردار اهر از ایجاد اولین طرح باغ خاطره و زندگی استان در این شهرستان خبر داد و افزود: بعد از شهر مقدس مشهد، اهر به عنوان دومین شهر در ایجاد طرح باغ خاطره و زندگی شناخته می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار اهر از ایجاد اولین طرح باغ خاطره و زندگی استان در این شهرستان خبر داد و افزود: بعد از شهر مقدس مشهد، اهر به عنوان دومین شهر در ایجاد طرح باغ خاطره و زندگی شناخته می شود.

محمد سرقینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص این طرح، گفت: در باغ خاطره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام شهرستان، مفاخر و در گذشتگان و هم چنین افرادی که با اهدای عضو و خیرانی که کارهای ماندگاری برای شهر انجام داده اند و اکنون در کنار ما نیستند، نهالی با پلاک مشخصات این عزیزان کاشته می شود.

وی در خصوص طرح باغ زندگی نیز گفت: هم چنان که از نامش مشخص است برای افرادی که در قید حیات هستند، افرادی که تازه ازدواج کرده اند، تازه متولدان و .

که خانواده ها می توانند با مراجعه به شهرداری اهر و تهیه نهال رایگان و پلاک با نام خود فرد برای کاشت در این باغ اقدام کنند.

وی افزود: اولین مرحله از کاشت نهال در باغ خاطره و زندگی در نیمه شعبان سالگرد میلاد منجی دو عالم 12 اصله نهال به نام حضرت مهدی(عج) که در قید حیات هستند، در باغ زندگی و یک نهال نیز به یاد سردار شهید دلها حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهر، دومین شهر ایران در ایجاد طرح باغ خاطره و زندگی

اهر، دومین شهر ایران در ایجاد طرح باغ خاطره و زندگی