مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 03:552021-03-31سياسي

انتخابات شوراها در 679 روستای استان قزوین برگزار خواهد شد


رییس ستاد انتخابات استان قزوین از آغاز ثبت نام انتخابات شورای اسلامی روستاها از روز دوشنبه شانزدهم فروردین ماه خبر داد و افزود: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاها در 679 روستای استان قزوین برگزار خواهد شد.

- منوچهر حبیبی رییس ستاد انتخابات استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار فارس عنوان کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا، از روز دوشنبه شانزدهم فروردین ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

حبیبی با اشاره به امکان ثبت نام به دو روش حضوری و غیر حضوری عنوان کرد: در این دوره از انتخابات داوطلبان می توانند با استفاده از برنامه تلفن همراه و یا با استفاده از سامانه وب در منزل یا در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی ثبت نام کرده و یا اعلام داوطلبی کنند و همچنین هریک از داوطلبان می توانند با مراجعه به یی انتخاب شیوه غیر حضوری است.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه طبق قانون در روستاهای بالای 20 خانوار یا تعداد 100 نفر جمعیت انتخابات شورای اسلامی روستا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: 679 روستای استان واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند که از میان آن ها شورای 640 روستا دارای سه کرسی و شورای اسلامی 39 روستا نیز دارای 5 کرسی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شوراها در 679 روستای استان قزوین برگزار خواهد شد

انتخابات شوراها در 679 روستای استان قزوین برگزار خواهد شد