مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 03:402021-03-31سياسي

ارتقای تجهیزات آتش نشانی سنندج/خرید 13 دستگاه خودرو مجهز


در حوزه آتش نشانی تعداد 17 دستگاه خودروی سبک و سنگین داشتیم که توانستیم این تعداد را به 30 خودروی مجهز افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حشمت الله صیدی صبح امروز در دیدار جمعی از مدیران شهرداری سنندج با امام جمعه سنندج، با تبریک سال نو اظهار کرد: در این دوره مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و همچنین تیم مدیریتی استان و در راس آن استاندار کردستان تمام توان خود را در راستای خدمت رسانی به شهروندان به کار بسته ایم.

  وی با اشاره به اینکه در این دوره در حوزه های مختلف فعالیت کردیم، اظهار داشت: در حوزه آتش نشانی تعداد 17 دستگاه خودروی سبک و سنگین داشتیم که توانستیم این تعداد را به 30 خودروی مجهز افزایش دهیم.

  وی همچنین به ساخت بالابر جهت عملیات اطفاء حریق و امداد رسانی،  تملک 32 هکتار زمین در حوزه آرامستان ها، احداث پیاده راه فردوسی، پارک سوار میدان آزادی ، احداث بوستان 20 هکتاری، اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و ادامه آن جهت اتصال به تقاطع سنجرخان، اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد، آسفالت گسترده معابر سطح شهر و دیگر پروژه ها در حوزه های مختلف اشاره نمود.

  صیدی تصریح کرد: در فرصت باقیمانده در راستای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردمی که این چنین قدرشناس هستند تلاش و کوشش خود را صدچندان خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای تجهیزات آتش نشانی سنندج/خرید 13 دستگاه خودرو مجهز

ارتقای تجهیزات آتش نشانی سنندج/خرید 13 دستگاه خودرو مجهز