مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 03:252021-03-31ورزشي

وضعیت نارنجی کرونا در البرز موجب لغو برنامه های هفته جوان شد


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که برنامه های مفصلی برای هفته جوان تدارک دیده شده بود، گفت: با توجه به وضعیت نارنجی کرونا در البرز مجبور به لغو برنامه های هفته جوان شدیم.

- مهران افشاری، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جوان، گفت: هفته جوان فرصتی مناسب برای خدمت رسانی بهتر به این قشر مهم و تأثیر گذار و یادآوری لزوم توجه بیشتر مسؤولان به جوانان است.

وی ادامه داد: در جلساتی که با مسؤولان استانداری و دستگاه های اجرایی استان در ماه های اخیر برگزار کردیم، برنامه های پُر محتوا و متنوعی را برای هفته جوان تدارک دیده بودیم که متأسفانه وضعیت نارنجی و اوج گیری مجدد ویروس ، اظهار کرد: استان هایی که در وضعیت قرمز و یا نارنجی قرار دارند، اجازه برگزاری هرگونه مراسم حضوری، جشنواره، همایش و .

که باعث تجمع افراد می شود، ندارند و باید خودداری کنند ما نیز با توجه به این مهم به وظیفه ای که قانون در شرایط کرونایی برایمان مشخص کرده عمل نمودیم.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه و جوانان اولویت اصلی اداره کل است، افزود: از جوانان عزیز استان و سازمان های مردم نهاد جوانان انتظار داریم که شرایط را در نظر گرفته و بدانن که ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نارنجی کرونا در البرز موجب لغو برنامه های هفته جوان شد

وضعیت نارنجی کرونا در البرز موجب لغو برنامه های هفته جوان شد