مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 02:552021-03-30پزشكي

تغییر پیش بینی ها درباره پایان کرونا


کریس موری از متخصصان علوم پزشکی در دانشگاه واشنگتن که پیش بینی هایش در مورد بیماری کووید-19 و مرگ و میر ناشی از آن در سراسر جهان به طور دقیق دنبال می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، موری در توضیح یافته های جدید خود می گوید: تا همین اواخر امیدوار بودیم که کشف چندین واکسن موثر کروناویروس بتواند به کشورها در جهت دستیابی به مصونیت جمعی (ایمنی جمعی) کمک کند یا اینکه شانس انتقال و گسترش بیماری به واسطه ترکیب دو روند واکسیناسیون و عفونت های قبلی از بین برود.

اما ماه گذشته داده های بدست آمده از انجام آزمایش ها روی واکسن کووید-19 در آفریقای جنوبی نشان داد که ظهور یک سویه جدید دیگر از کروناویروس در آینده ای پیش بینی نشده نه تنها می تواند از اثربخشی واکسن بکاهد بلکه می تواند از ایجاد مصونیت طبیعی در افرادی که پیش از این آلوده شده بودند نیز جلوگیری کند.

کریس موری مدیر موسسه سنجش و ارزیابی سلامت که مقر آن در سیاتل است در مصاحبه ای با خبرگزاری رویترز در این باره تاکید کرد: بعد از دیدن این داده ها، خواب به چشمانم نمی آید! وی با اشاره به همه گیری بیماری کووید-19 این پرسش را مطرح می کند که این بیماری واقعا چه زمانی پایان می یابد؟ وی در حال حاضر در حال به روزرسانی مدل خود برای کشف میزان مقاومت سویه های مختلف کروناویروس و توانایی آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر پیش بینی ها درباره پایان کرونا

تغییر پیش بینی ها درباره پایان کرونا