مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 19:102021-03-30ورزشي

با خانم گل ایران در 1400؛ افسانه چترنور: آرزویم لژیونر شدن است اما نه به هرقیمتی


خانم گل لیگ برتر فوتبال ایران گفت: آرزویم در سال جدید اول سلامتی پدر و مادر و بعد لژیونر شدنم است البته لژیونر شدن نه به هر قیمتی.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ یکی از بازیکنان خوش تکنیک فوتبال زنان که عنوان خانم گلی لیگ برتر را هم به خود اختصاص داد و نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت؛ افسانه چترنور دختر 22 ساله زنجانی بود.

چتر نور که امسال فصل خوبی را در ترکیب شهرداری سیرجان پشت سر گذاشت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس از عملکرد خود و مشکلات فوتبال زنان صحبت هایی انجام داده است که در ادامه می خوانید.

لیگ از حالت دوقطبی بودن خارج شد افسانه چتر نور در خصوص قهرمانی لیگ برتر اظهار کرد: لیگ بسیار پویایی داشتیم و فکر می کنم در این چندسال اخیر شاهد یکی از بهترین دوره مسابقات بودیم.

لیگ از حالت دو قطبی بودن خارج شده بود و اینکه تا آخرین هفته تکلیف قهرمان مشخص نشد؛ حساسیت بالای رقابت ها را نشان می داد.

ما در مرحله مقدماتی تنها تیم بدون باخت بودیم و در مرحله پایانی هم سعی کردیم با حداکثر امتیازات عنوان قهرمانی را کسب کنیم و همچنین بهترین خط حمله این فصل از مسابقات را هم به دست آوردیم.

من برای بار دوم بود که قهرمانی را تجربه کردم.

یک بار سال 94 و یک بار هم که سال 99 ؛ البته از سال 94 تا کنون مقام های دوم و سوم را کسب کرده بودم و سال 99 توانستیم یک بار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خانم گل ایران در 1400؛ افسانه چترنور: آرزویم لژیونر شدن است اما نه به هرقیمتی

با خانم گل ایران در 1400؛ افسانه چترنور: آرزویم لژیونر شدن است اما نه به هرقیمتی