مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 16:002021-03-30سياسي

نایب رییس مجلس برای انتخابات 1400 خط قرمز گذاشت؟


قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس در یادداشتی نوشت: مذاکره یا عدم مذاکره خط قرمز این دوره از انتخابات باشد؛ هیچ کس حتی در کف خیابان، کوچک ترین حقی به امریکا برای طرح مذاکره مجدد نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نایب رییس اول مجلس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 1400 و تاثیر مخرب وعده های بی عمل در اعتماد عمومی، از جریان ها و شخصیت های فعال در انتخابات خواست، بازی و فریب مذاکره و یا عدم مذاکره را از دستور کار خارج کرده و آن را خط قرمز این دوره از انتخابات بدانند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در یادداشتی نوشت: باسمه تعالی جهان را علیه "اپیدمی عهد شکنی" واکسینه کنیم با مروری ساده در مورد فرآیند تهیه و تصویب و امضای توافق نامه موسوم به برجام، هیچی کس حتی در کف خیابان چه رسد در سطح کارشناسان، مسئولین و دیپلماتها،کوچک ترین حقی به دولت گستاخ امریکا برای طرح مذاکره مجدد قبل از بازگشت سریع و مستقیم(بدون مذاکره) آمریکا به برجام و عملیاتی شدن کلیه تعهدات برجامی آن کشور در کمترین زمان ممکن و اثبات صداقت و پایبندی آن دولت، نمی دهد.

همه می دانند که از همان فردای امضای برجام در 23 تیرماه 1394( 14 ژوییه 2015) در وین که قرار بود تحریم های شورای امنیت ملل متحد، اتحادیه اروپا و تحریم های ظالمانه آمریکا موسوم به تحریم های ثانویه لغو شود، عهدشکنی های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس برای انتخابات 1400 خط قرمز گذاشت؟

نایب رییس مجلس برای انتخابات 1400 خط قرمز گذاشت؟