مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 15:452021-03-30اقتصادي

تاکید استاندار قم بر تسریع پروژه قطار شهری


استاندار قم از اقدام ها و تلاش های مدیران و کارکنان شهرداری در تمامی بخش ها در طول سال 99 تشکر و بر ضرورت تسریع پروژه قطار شهری تاکید کرد.

- ایسنا/قم استاندار قم از اقدام ها و تلاش های مدیران و کارکنان شهرداری در تمامی بخش ها در طول سال 99 تشکر و بر ضرورت تسریع پروژه قطار شهری تاکید کرد.

بهرام سرمست روز سه شنبه در دیدار نوروزی با شهردار و مدیران شهری قم ضمن شنیدن گزارش عملکرد شهرداری در سال گذشته بر لزوم استمرار فعالیت ها برای بهبود زیر ساخت های خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

وی با بیان حمایت مدیریت استان از اجرای طرح های تفصیلی شهر و توسعه زیرساخت ها در قم افزود: همگان باید عمل به تک تعهدات کاری را وظیفه خود نسبت به مردم و نظام بدانیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش و خدمت بر نداریم.

وی بابیان اهمیت برنامه ریزی مدون و بلندمدت در مسیر نیل به اهداف کلان استان، افزود: یکی از مزایای مدیریت در قم وجود تعامل و هم افزایی بین بخش های مختلف است.

عملیات اجرایی ساخت خط A متروی شهر قم در نیمه دوم سال 88 با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا آغاز شد، راه اندازی خط متروی قم به 2 مرحله تقسیم بندی شده است که در مرحله نخست مسیر قلعه کامکار تا میدان شهید مطهری و در مرحله دوم مسیر میدان شهید مطهری تا ایستگاه مسجد جمکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار قم بر تسریع پروژه قطار شهری

تاکید استاندار قم بر تسریع پروژه قطار شهری