مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 14:452021-03-30اقتصادي

خرید حمایتی کشمش در استان قزوین آغاز شد


مدیر تعاون روستایی استان قزوین از آغاز خرید حمایتی کشمش در استان قزوین خبر داد و گفت: این محصول فقط از تولیدکنندگان و با معرفی نامه سازمان جهاد کشاورزی استان خریداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین از آغاز خرید حمایتی کشمش از هشتم فروردین ماه در استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای سیاستهای حمایتی دولت و اجرای برنامه خرید حمایتی محصولات کشاورزی برای جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان آغاز شده است.

این مسئول تصریح کرد: بدلیل نوسانات نرخ ارز و توان محدود مالی واحدهای فرآوری، خرید کشمش از کشاورزان با چالش و مشکل جدی مواجه شده بود، با خرید حمایتی از باغداران، تولید کنندگان و واحدهای فرآوری و صادرکنندگان این محصول حمایت لازم بعمل می آید.

وی با تاکید بر اینکه محصول کشمش باید تولید سال جاری باشد، افزود: محصول کشمش می بایست فقط از تولیدکنندگان و با معرفی نامه سازمان جهاد کشاورزی استان خریداری شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: خرید کشمش توسط کارخانجات مجری طرح، با مدیریت و نظارت کارگروهی مرکب از ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان بعنوان رییس کارگروه، مدیرسازمان تعاون روستایی استان بعنوان دبیر، اتحادیه مباشر بعنوان عضو، سرپرست شعب بانک کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید حمایتی کشمش در استان قزوین آغاز شد

خرید حمایتی کشمش در استان قزوین آغاز شد