مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 14:252021-03-30سياسي

دیدار استاندار خراسان رضوی با حضرات آیات رضازاده و مرتضوی


استاندار خراسان رضوی همزمان با سال روز میلاد حضرت مهدی(عج) در دیدارهایی جداگانه با آیت الله رجبعلی رضازاده، از عالمان برجسته و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان و آیت الله سیدحسن مرتضوی شاهرودی، - ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی همزمان با سال روز میلاد حضرت مهدی(عج) در دیدارهایی جداگانه با آیت الله رجبعلی رضازاده، از عالمان برجسته و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان و آیت الله سیدحسن مرتضوی شاهرودی، استاد خارج حوزه علمیه مشهد، گفت وگو کرد.

محمدصادق معتمدیان در این دیدارهای جداگانه با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و با اشاره به تعیین تکلیف طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی بعد از سال ها، اظهار کرد: با برگزاری جلسات مختلف و تعاملات صورت گرفته این طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تصویب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تقریبا یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت در حاشیه شهر مشهد ساکن هستند ، ادامه داد: در حال تهیه طرح تفصیلی حاشیه شهر مشهد و به دنبال هویت دادن به این مناطق هستیم.

با این طرح مردم در نوسازی حاشیه شهر مشارکت خواهند کرد و اعتبار چهار هزار میلیارد تومانی از سوی دولت هم برای حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار استاندار خراسان رضوی با حضرات آیات رضازاده و مرتضوی

دیدار استاندار خراسان رضوی با حضرات آیات رضازاده و مرتضوی