مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 13:152021-03-30بين الملل

شریعتمداری: آمریکا سیلی خورده ، شما چرا گریه می کنید؟


کسانی که با اصل و اساس سند همکاری 25 ساله ایران و چین مخالفت می کنند ,اگر احمق و یا دیوانه نباشند بی تردید درپی خیانت به کشورشان هستند و حالت چهارمی وجود ندارد.

- در پاسخ خبرنگاری که پرسیده بود از معاهده ایران و چین نگران نیستید ؟ گفته بود “ یک سال است که از این معاهده نگرانم “ ! و یا همین امروز جروزالم پست با تیتر درشت نوشته است “ خبر معاهده ایران و چین خبر بسیار تلخی برای اسراییل است “ و حق دارند , زیرا با این معاهده از بن بستی که متاسفانه به علت نابلدی و بعضاً درپی خیانت بعضی ها به ایران تحمیل شده بود خارج می شویم و می توانیم تحریم های آمریکا را خنثی کنیم .

مدیر مسئول کیهان گفت: شما نگاهی به هیاهو و جیغ و داد مقامات آمریکایی و اروپایی بیندازید ! اینهمه عصبانیت و ابراز نگرانی آنهم از سوی دشمنان تابلو دار ایران اسلامی برای چیست ؟! وی افزود: جیغ و داد جریان غربگرای داخلی هم از همین آبشخور است.

این جریان مرموز سیاسی، دنیا را در آمریکا و اروپا خلاصه می کند و نگاهی به مواضع و عملکرد آنها نشان می دهد که رابطه با غرب را هم در وابستگی به آمریکا و اروپا تعریف می کنند و دقیقاً به همین علت است که از سیلی ایران به آمریکا وحشت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: آمریکا سیلی خورده ، شما چرا گریه می کنید؟

شریعتمداری: آمریکا سیلی خورده ، شما چرا گریه می کنید؟