مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 10:402021-03-30بين الملل

کره شمالی: سئول از «منطق گانگستری» واشنگتن پیروی می کند


خواهر رهبر کره شمالی اظهارات رییس جمهور کره جنوبی درباره آزمایش موشکی اخیر پیونگ یانگ را محکوم و سئول را به دنباله روی از منطق گانگستری واشنگتن متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کیم یو جونگ عضو کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی به اظهارات اخیر مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی واکنش نشان داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، کیم روز سه شنبه گفت: منظور او (مون) این بود که گام های برداشته شده توسط ما در راستای تقویت قابلیت های دفاع ملی خود و اقدام در راستای حقوق مشروع در خصوص حق حاکمیت ما، موجب هراس در کره جنوبی بوده و به مانعی برای تلاش جهت ایجاد فضای مساعد برای گفت وگو تبدیل شده است .

ها در ازای خلع سلاح اتمی شبه جزیره کرده به توافق برسد.

جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا با انتقاد از تلاش ترامپ برای مذاکره با کره شمالی، اعلام کرد اشتیاقی برای چنین دیدارهایی ندارد.

امروز (سه شنبه) به درخواست اعضای اروپایی شورای امنیت نشستی پشت درهای بسته برای مشورت فوق العاده درباره پرتاب های موشکی اخیر کره شمالی برگزار می شود.

ششم فروردین، ساعاتی بعد از نخستین کنفرانس مطبوعاتی بایدن که در آن به پرتاب موشکی اخیر کره شمالی هم اشاره شد، پیونگ یانگ تصاویری از سکوی موشکی جدید را منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: سئول از «منطق گانگستری» واشنگتن پیروی می کند

کره شمالی: سئول از «منطق گانگستری» واشنگتن پیروی می کند