مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 10:252021-03-30اجتماعي

وزارت کار در صدر وزارتخانه های یاری دهنده زلزله زدگان سی سخت+ تصاویر و فیلم


وزارت کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی در چندین مرحله به صورت گسترده بسته های حمایتی از جمله پتو، هیتر، انواع اقلام خوراکی و بهداشتی را در بین مردم زلزله زده شهر سی سخت و روستاهای اطراف توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مردم شهر زلزله زده سی سخت رضایتمندی بالایی از وزارت کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی در بحث کمک رسانی بعد از زلزله دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، از روز اول حادثه زلزله در شهر سی سخت ارگان های مختلفی از جمله سپاه، هلال احمر، به صورت گسترده بسته های حمایتی از جمله پتو، هیتر، انواع اقلام خوراکی و بهداشتی را در بین مردم زلزله زده شهر سی سخت و روستاهای اطراف توزیع کرد.

سالن شهید پاکباز سی سخت  از همان روز اول زلزه به عنوان انبار وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی در نظر گرفته شد، تمامی کمک های اهدایی از طرف این وزارت خانه به انبار فرستاده می شد و سپس توسط کارکنان اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بسته بندی و توزیع می شد.

در مرحله اول بیش از 3 هزار بسته غذایی، بهداشتی و گرمایشی آماده و در اختیار هلال احمر قرار گرفت تا در بین مردم زلزله زده توزیع گردد.

در مرحله دوم باز هم بیش از دو هزار بسته آماده ولی این بار توسط خود کارکنان اداره کار بین زلزله زدگان توزیع گردید این پایان کار نبود و این بار هم بیش از 1000 بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کار در صدر وزارتخانه های یاری دهنده زلزله زدگان سی سخت+ تصاویر و فیلم

وزارت کار در صدر وزارتخانه های یاری دهنده زلزله زدگان سی سخت+ تصاویر و فیلم