مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 10:102021-03-30سياسي

نباید اقتصاد کشور به برجام گره زده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب در اولین روز فروردین ماه که نقطه نظرات خود را با مردم در میان گذاشتند به موضوع عدم پیوند زدن مسائل اقتصادی کشور به تحریمها و اینکه برای باقی ماندن تحریم ها برنامه ریزی کنیم و گمان کنیم تحریم ها همچنان .

- رامین مهمان پرست سخنگوی سابق وزارت خارجه گفت: یکی از اشکالات ما این است که داشتن یک معاونت اقتصادی را در وزارت خارجه کافی می دانیم و گمان می کنیم این معاونت مسوول مسائل اقتصادی کشور در وزارت خارجه است در حالی که این تفکر اشتباه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رهبر معظم انقلاب در اولین روز فروردین ماه که نقطه نظرات خود را با مردم در میان گذاشتند به موضوع عدم پیوند زدن مسائل اقتصادی کشور به تحریمها و اینکه برای باقی ماندن تحریم ها برنامه ریزی کنیم و گمان کنیم تحریم ها همچنان باقی می ماند اشاره کردند تا اقتصاد کشور شرطی و وابسته به برجام و تحریم ها نشود.

رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت خارجه در راستای سخنان مقام معظم رهبری نقش وزارت خارجه در شکوفایی اقتصاد و توسعه تولید را بیان کردند که در ادامه آمده است.

رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت خارجه با تاکید برمساله تولید و توجه به این نکته که نباید اقتصاد کشور به مساله برجام گره زده شود گفت: مقام معظم رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اقتصاد کشور به برجام گره زده شود

نباید اقتصاد کشور به برجام گره زده شود