مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 10:052021-03-30اقتصادي

زمین های خرد کشاورزی کشور را غیراقتصادی کرده است


مدیر کل نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور با تاکید بر یکپارچه سازی زمین های اراضی گفت: زمین های خرد، کشاورزی کشور را غیراقتصادی کرده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی، حمید زارعی قنات نویی عنوان کرد:  افزایش راندمان و بهره وری از منابع آب و خاک و توسعه کشاورزی صنعتی منوط به توانمند سازی نظام های بهره برداری است.

وی  یکی از دغدغه های اصلی بخش کشاورزی کشور را ایجاد نظام بهره برداری با هدف  مدیریت بهره برداری و نگهداری از شبکه آبیاری دانست و افزود: افزایش بهره وری از منابع تولید، افزایش درآمد بهره برداران کشاورزی و افزایش کارایی و اثربخشی نظام های بهره  برداری از اهداف این طرح  است.

مدیر کل نظام های بهره برداری کشور همچنین، سازماندهی کشاورزان با استفاده از ظرفیت و افزایش توان مدیریتی بهره برداران را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: توانمندسازی و پشتیبانی از شرکت های تعاونی تولید روستایی ایجاد شده نیز در استقرار الگوهای نظام های بهره برداری موثر است.

به گفته وی، توسعه و مدیریت نظام های بهره برداری منوط به ارتقای ساختار سنتی به سمت ساختارهای نظام مند است و افزایش راندمان و بهره وری از منابع آب و خاک و تولید اقتصادی  را نیازمند فرآیند مداوم طراحی، ساخت و ترمیمی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های خرد کشاورزی کشور را غیراقتصادی کرده است

زمین های خرد کشاورزی کشور را غیراقتصادی کرده است