مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 09:452021-03-30سياسي

پایان مرحله اول داوری نخستین «کنگره ملی شعر مکتب گمنامی» در شیراز


دبیر علمی نخستین «کنگره ملی شعر مکتب گمنامی» از پایان مرحله نخست داوری این رویداد ادبی خبر داد و گفت:امیدواریم داوری کنگره تا پیش از پایان تعطیلات به صورت کامل انجام و نتایج مشخص شود.

- شیراز -دبیر علمی نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی از پایان مرحله نخست داوری این رویداد ادبی خبر داد و گفت:امیدواریم داوری کنگره تا پیش از پایان تعطیلات به صورت کامل انجام و نتایج مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احد ده بزرگی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه این کنگره از دو متظر کیفی و کمی فراتر از انتظار بود، افزود: آثار بدون نام در اختیار داوران قرار گرفت تا شاهد یک داوری شفاف و منصفانه باشیم.

دبیر علمی نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی ادامه داد: در بخش کلاسیک طبیعتاً حجم قابل توجهی اثر داشتیم و استقبال از شعر سپید نیز به صورت نسبی مطلوب بود دو عرصه کاربردی تر یعنی بخش ترانه، سرود و تصنیف و بخش شعر کودک و نوجوان استقبال کمتری را شاهد بودیم.

ده بزرگی با اشاره به اینکه سال نخست هر رویداد، سال تأسیس و بستر سازی است و طبیعی است که با مرور زمان روند رو به رشد ادامه یابد، گفت: امیدوار هستیم برای ادامه داوری نیز ترکیبی از بزرگان نام آور و جوانان نخبه عرصه ادبیات انقلاب اسلامی به جمع حاضر افزوده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله اول داوری نخستین «کنگره ملی شعر مکتب گمنامی» در شیراز

پایان مرحله اول داوری نخستین «کنگره ملی شعر مکتب گمنامی» در شیراز