مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 08:002021-03-30سياسي

رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری در انتخابات/حضور حداکثری در سپیدان


مسئولین اجرایی با رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط را در شهرستان سپیدان فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن همتی ظهر سه شنبه در نشست اعضای هیأت نظارت وهیات اجرایی انتخابات در شهرستان سپیدان، با تاکید بر تعامل میان هیأت های اجرایی و نظارت، اظهار داشت: مسئولان اجرایی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید در سایه وحدت، همدلی، تعامل و با رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط را در این شهرستان فراهم کنند.

وی ادامه داد: هیأت اجرایی و هیأت نظارت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید در سایه وحدت، همدلی، تعامل و با رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط را در شهرستان فراهم کنند.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان با بیان اینکه رأی مردم امانت و صیانت و پاسداری از آرای مردم، وظیفه همه دست اندکاران انتخابات است، تصریح کرد: مُرّ قانون در تأیید صلاحیت ها در اولویت است و ضرورت دارد ضمن بی طرفی در تأیید یا رد صلاحیت داوطلبین، رسیدگی ها به نحوی باشد که شأن و آبروی افراد حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری در انتخابات/حضور حداکثری در سپیدان

رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری در انتخابات/حضور حداکثری در سپیدان