مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 07:102021-03-30اقتصادي

فاز نخست طرح آبرسانی از سد سهران به گوهران آماده بهره برداری


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از آمادگی برای افتتاح فاز نخست آبرسانی از سد سهران بشاگرد به گوهران با دستور رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانسی و با حضور استاندار هرمزگان در روزهای آتی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از آمادگی برای افتتاح فاز نخست آبرسانی از سد سهران بشاگرد به گوهران با دستور رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانسی و با حضور استاندار هرمزگان در روزهای آتی خبر داد.

امین قصمی صبح امروز (10 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح با هدف ایجاد منابع پایدار آبی در شرق هرمزگان اجرایی شده است، اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح شهر گوهران و 57 روستای مسیر با جمعیتی برابر 22 هزار نفر از آب شرب پایدار بهره مندخواهند شد.

وی با اشاره به هزینه های انجام شده در این پروژه مهم یادآور شد: تاکنون 470 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولت در بخش ملی و استانی و 320 میلیارد ریال نیز از محل کمکهای دفتر مقام معظم رهبری هزینه شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرای فرمان امام ره ، برای اجرای فاز نخست طرح آبرسانی از سد سهران به گوهران را 60 میلیارد ریال اعلام کرد که تا کنون 39 میلیارد ریال آن تامین شده است، تصریح کرد: با تکمیل این طرح در شرق استان تابستان کم تنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست طرح آبرسانی از سد سهران به گوهران آماده بهره برداری

فاز نخست طرح آبرسانی از سد سهران به گوهران آماده بهره برداری