مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-30سياسي

روایت ماموریت یکی از افراد گروه دستمال سرخ ها در«متهم دادگاه»


کتاب «متهم دادگاه» نوشته مرتضی قاضی روایت مأموریت ماجراجویانه عبدالله نوری پور، یکی از افراد گروه «دستمال سرخ ها» است که ضمن انجام مأموریت در انگلستان دستگیر و به مدت هشت سال زندانی می شود.

- کتاب  متهم دادگاه نوشته مرتضی قاضی روایت مأموریت ماجراجویانه عبدالله نوری پور، یکی از افراد گروه دستمال سرخ ها است که ضمن انجام مأموریت در انگلستان دستگیر و به مدت هشت سال زندانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، متن زیر نقد محمدتقی عزیزیان درباره کتاب متهم دادگاه نوشته مرتضی قاضی است که توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

موضوع کتاب متهم دادگاه روایت مأموریت ماجراجویانه عبدالله نوری پور، یکی از افراد گروه دستمال سرخ ها است که ضمن انجام مأموریت در انگلستان دستگیر و به مدت هشت سال زندانی می شود.

نگارنده در مقدمه به نکات خاصی اشاره می کند؛ یکی از این نکات، سیزده سال فاصله ای است که بین تحقیق و مصاحبه تا نگارش کتاب می افتد، قاضی دلیل این فاصله را ملاحظات امنیتی می داند.

سیزده سال مصاحبه کننده به متن ماجرا فکر می کند و دوست دارد نگارش کار را هم به او بسپارند؛ طوری که در مقدمه اذعان می کند.

بعد از این زمان طولانی، در دوران مدیریت محسن دریالعل، نگارش کتاب را به مرتضی قاضی می سپارند، همین تصمیم بخردانه یکی از دلایل موفقیت متن این اثر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ماموریت یکی از افراد گروه دستمال سرخ ها در«متهم دادگاه»

روایت ماموریت یکی از افراد گروه دستمال سرخ ها در«متهم دادگاه»