مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 06:502021-03-30فرهنگي

تسهیل صدور مجوز برای فعالان چاپ و نشر


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در کوتاهترین زمان و با تسهیل شرایط، صدور مجوز برای فعالان حوزه چاپ و نشر انجام می شود.

- ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در کوتاهترین زمان و با تسهیل شرایط، صدور مجوز برای فعالان حوزه چاپ و نشر انجام می شود.

محمدپور در جلسه مسئولان حوزه چاپ و نشر در اردبیل اظهار کرد: ما در دو سال اخیر علاوه بر تسهیل فرآیندها در صدور مجوز، نسبت به برگزاری دوره آموزشی برای فعالان حوزه چاپ و نشر و چاپخانه داران انجام دادیم تا در بهترین شرایط بتوانند فعالیت خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: برای صدور مجوز در این حوزه از طریق سامانه اعلام شده وزارت فرهنگ و ارشاد استعلام از سوابق افراد و همچنین درخواست آنها با ثبت مشخصات دقیق انجام می شود تا نسبت به صدور گواهی موقت و پروانه دائمی فعالیت چاپخانه ها اقدامات انجام شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سرمایه گذاران به راحتی می توانند در این فرآیند درخواست خود را ارائه کرده و نسبت به راه اندازی چاپ افست و سایر چاپ مورد نیاز دیجیتالی و کامپیوتری در استان اقدام و مجوزهای لازم را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل صدور مجوز برای فعالان چاپ و نشر

تسهیل صدور مجوز برای فعالان چاپ و نشر