مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 06:402021-03-30سياسي

ویژگی های دولت موردنظر سردار دهقان از زبان خودش


سردار حسین دهقان، کاندیدای انتخابات 1400 می گوید: قطعاً در دولت من افشای عملکرد گذشته افراد ممنوع خواهد بود و تهیه زونکن های اتهامی علیه افراد متوقف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: سردار حسین دهقان اولین کاندیدای نظامی انتخابات 1400 بود که زودتر از دیگر کاندیداها رسما اعلام کرد قصد جدی برای حضور در میدان رقابت دارد، با اینکه عنوان نظامی سردار پیشوند نام اوست اما تاکید دارد که به عنوان چهره ای غیرنظامی و مستقل در عرصه رقابت حضور خواهد داشت.

اصرار دارد که خود را منتسب به هیچ جریان سیاسی نکند و می گوید دولتش هیچ سهمی به هیچ جریان سیاسی نخواهد داد و بدهی به هیچ گروه سیاسی ندارد.

سردار حسین دهقان که در گفتگوی عیدانه با محمد مهاجری، عضو شورای سردبیری خبرگزاری خبرآنلاین تاکید می کند مخالف مذاکره با آمریکا نیست و البته گریزی نیز به ماجرای تسخیر سفارت آمریکا می زند و آن اقدام در آن مقطع زمانی را درست می داند.

از سردار دهقان درباره شور کاندیداتوری در چهره های نظامی که سوال می کنیم با قاطعیت می گوید هیچ کاندیدای نظامی انتخابات به توصیه سازمان نظامی خاص وارد عرصه نشده است.

مشروح گفتگوی عیدانه با سردار حسین دهقان، وزیر دفاع دولت روحانی و رییس بنیاد شهید دولت های خاتمی و احمدی نژاد را بخوانید؛ ******* آقای ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های دولت موردنظر سردار دهقان از زبان خودش

ویژگی های دولت موردنظر سردار دهقان از زبان خودش