مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:452021-03-30بين الملل

«مون» مورد غضب خواهر رهبر کره شمالی قرار گرفت


خواهر رهبر کره شمالی که از مقتدرترین چهره های سیاسی این کشور است؛ اظهارات رییس جمهور کره جنوبی درباره آزمایش موشکی پیونگ یانگ را غیرمنطقی ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی که از مقتدرترین چهره های سیاسی این کشور است؛ از مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی به این دلیل که تازه ترین آزمایش موشکی پیونگ یانگ را زیر سوال برده، به شدت انتقاد کرد.

مون با ابراز نگرانی از این آزمایش که جمعه گذشته انجام شد، گفته بود که سئول، واشنگتن و پیونگ یانگ نباید در مسیر مذاکرات خلع سلاح شبه جزیره کره سنگ اندازی کنند.

اما خواهر رهبر کره شمالی اظهارات مون را غیرمنطقی و در همسویی با گانگسترهای آمریکایی تعبیر کرد.

این در حالی است که مون جائه این همزمان با روی کار آمدن رییس جمهور جدید آمریکا، ابراز امیدواری کرده بود که جو بایدن دموکرات ادامه دهنده مذاکرات رو در رو با رهبر کره شمالی باشد.

اما، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید، دیروز مدعی شد که دیدار و گفتگو با رهبر کره شمالی در برنامه رییس جمهور ایالات متحده جایی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در رویکرد دیپلماتیک جو بایدن در قبال کره شمالی، نشستن با کیم جونگ اون همانطور که دونالد ترامپ پیش تر به آن تمایل داشت، جایی خواهد داشت یا خیر، گفت: فکر می کنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مون» مورد غضب خواهر رهبر کره شمالی قرار گرفت

«مون» مورد غضب خواهر رهبر کره شمالی قرار گرفت