مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:102021-03-30فرهنگي

بازگشت رشید و ممد آقا


همه کسانی که اجرای قدرت الله ایزدی و محمدرضا نریمانی را روی صحنه تئاتر دیده اند، آن ها در قالب شخصیت های رشید و ممد آقا به یاد می آورند؛ این دو هنرمند، - ایسنا/اصفهان همه کسانی که اجرای قدرت الله ایزدی و محمدرضا نریمانی را روی صحنه تئاتر دیده اند، آن ها در قالب شخصیت های رشید و ممد آقا به یاد می آورند؛ این دو هنرمند، پس از سال ها در قاب یک سریال مستند کنار هم نشسته اند تا از خاطراتشان بگویند و از اینکه چرا اجراهایشان متوقف شد.

علیرضا ایزدی، نویسنده و کارگردان مستند حرف های ناگفته آقا رشید و ممد آقا دراین باره به ایسنا می گوید: این مستند که به تهیه کنندگی کمال ایزدی در حال ضبط است، مربوط به خاطرات قدرت الله ایزدی و محمدرضا نریمانی، از تمام سال هایی است که روی صحنه تئاتر اجرا داشتند.

او ادامه می دهد: آن ها در این مستند شش قسمتی، از چگونگی آغاز همکاری شان با یکدیگر، خاطرات تلخ و شیرین شان در طول اجرا و همچنین علت توقف همکاری شان خواهند گفت و در پایان نیز اعلام می کنند که آیا این همکاری ادامه خواهد داشت یا خیر.

این کارگردان تصریح می کند: خیلی از مردم درباره اینکه چرا این دو هنرمند دیگر روی صحنه با هم تئاتر بازی نمی کنند سؤال داشتند و امیدوارم حرف های ناگفته پاسخی باشد به تمامی آن سؤال ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت رشید و ممد آقا

بازگشت رشید و ممد آقا