مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:052021-03-30پزشكي

ساوه در مرز وضعیت قرمز/پاس گل ساوجی ها به کرونا


سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه با تاکید بر اینکه ساوه در مرز قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، گفت: محدودیت های کرونایی در این شهرستان باید افزایش یابد.

- ایسنا/مرکزی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه با تاکید بر اینکه ساوه در مرز قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، گفت: محدودیت های کرونایی در این شهرستان باید افزایش یابد.

دکتر محمود کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر وضعیت رنگ بندی شهر ساوه از زرد به نارنجی اظهار کرد: با توجه به شرایط نارنجی کرونایی در ساوه و برای پیشگیری از قرمز شدن، از قرارگاه زیستی شهرستان و استان درخواست می شود، ممنوعیت تجمع در طبیعت، پارک ها و فضاهای سبز عمومی در روز سیزدهم فروردین را اعلام و اجرای آن را الزام کند.

وی با اشاره به اینکه مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا، در شرایط نارنجی تنها فعالیت گروه های شغلی 1 و 2 مجاز است، افزود: اگر در رفتار خود تجدید نظر نکنیم و سبک زندگی خود و مراقبت از خود را مطابق با ویروس جهش یافته انگلیسی تغییر ندهیم قرمز شدن ساوه دور از انتظار نیست.

معاون بهداشتی علوم پزشکی ساوه در ادامه با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی در شهر مهاجرپذیر ساوه و آغاز فعالیت رسمی صنایع و بنگاه های اقتصادی از 14 فروردین ماه گفت: بازگشت مسافران نوروزی و کارگران شهرصنعتی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه در مرز وضعیت قرمز/پاس گل ساوجی ها به کرونا

ساوه در مرز وضعیت قرمز/پاس گل ساوجی ها به کرونا