مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:002021-03-30اجتماعي

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دمای هوا از امروز شروع شده اما برای امشب و فردا شب در مناطق سردسیر دمای هوا زیر صفر است.

- زهرا آهنگرزاده در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته شهرستان های فریمان با کمینه دمای پنج درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و مه ولات با بیشینه دمای 18 درجه سانتی گراد گرم ترین بوده اند، بیان کرد: طی همین مدت دما هوای شهر مشهد بین 2 و 10 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است، همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بجستان با سرعت 54 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بین گزارش های 18 ایستگاه، از ایستگاه های فرودگاه مشهد و فریمان حدود یک دهم تا سه دهم میلی متر گزارش باران شده است.

وی افزود: از امروز تا آخر هفته جو نسبتاً آرامی را در سطح استان خواهیم داشت، هر چند که برای فردا تا روز جمعه خصوصاً در ساعات بعد از ظهر گذر و افزایش ابرناکی را داریم، اما انتظار بارش را از این افزایش ابر نخواهیم داشت.

آهنگرزاده با اشاره به اینکه برای مناطق شرق و جنوب شرق استان گاهی افزایش سرعت باد را پیش بینی می کنیم، اظهار کرد: این شرایط تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، اما از اوایل هفته آینده یک سامانه بارشی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد