مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:002021-03-30سياسي

کنگره شهدای یزد همدلی و وحدت درونی یزد را تقویت کرد


استاندار یزد با بیان این که کنگره شهدای یزد همدلی و وحدت درونی در استان را تقویت کرد، گفت: کنگره شهدای یزد پایان پذیر نیست و خدمات آن همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که کنگره شهدای یزد همدلی و وحدت درونی در استان را تقویت کرد، گفت: کنگره شهدای یزد پایان پذیر نیست و خدمات آن همچنان ادامه دارد.

محمدعلی طالبی در اجلاسیه پایانی دومین کنگره شهدای استان یزد اظهار کرد: شهادت در فرهنگ ما که سینه به سینه منتقل می شود مترادف با حسینی بودن است و به خاطر حماسه حسینی است که همچنان شهادت این چنین پررنگ و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه یزد به خوبی با فرهنگ شهادت آشناست گفت: ذکر امام حسین(ع) در هر زمان و مکانی در یزد بازگو می شود و مردم یزد از کودکی با این فرهنگ مانوس می شوند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: خرسندیم که زاده دیاری هستیم و پرورش یافته فرهنگی که در انقلاب و دفاع مقدس و دیگر بزنگاه های حساس سهم خود را ایفا کرده و نشان آن چهار هزار شهیدی است که امروز به افتخار آنها گرد هم آمده ایم.

طالبی گفت: چهار هزار شهید یزد در واقع چهار هزار پرچم سرخی هستند که به علامت همراهی یزد با حق جویی، حق خواهی و ظلم ستیزی در انتظار پیروزی نهایی حقیقت برافراشته شده و هر یک به تنهایی چراغ هدایت و روشنگر مسیر برای اعتلای جامعه و دوام نظام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای یزد همدلی و وحدت درونی یزد را تقویت کرد

کنگره شهدای یزد همدلی و وحدت درونی یزد را تقویت کرد