مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 04:552021-03-30سياسي

منجی عالم بشریت برای پرچمداری توحید می آید


حجت الاسلام خاموشی با ارائه مبحثی قرآنی پیرامون فلسفه ظهور گفت:غایت اهل کفر جهنم و غایت اهل ایمان دوری از جهنم است و منجی عالم بشریت برای پرچمداری توحید می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در مقدمه سخنان خود در دیدار با مدیران اوقاف و امنای موقوفات گیلان در مصلی املش با طرح بحثی قرآنی در مورد فلسفه ظهور به آیات پایانی سوره انبیا اشاره کرد و گفت: در ذهن همه شما این جا گرفته است که مصداق آیه إِنَّ الَّذِینَ سَبَقَتْ لَهُمْ مِنَّا الْحُسْنی أُولئِکَ عَنْها مُبْعَدُونَ خوبان عالم و کسانی هستند که اهل خیرند.

همین طور هم هست.

حرف صحیحی است، مصداق این آیه کسانی هستند که اهل خیر و هدایت و عمل صالحند و از جهنم به دورند.

لا یَسْمَعُونَ حَسِیسَها فریادها و زفیر جهنم را نمی شنوند وَ هُمْ فِی مَا اشْتَهَتْ أَنْفُسُهُمْ خالِدُونَ در آنچه که نفس هایشان شکل گرفته، خالدند.

نکته و زیبا و ظریفی دارد این آیه.

وی ادامه داد: لَا یَحْزُنُهُمُ الْفَزَعُ الْأَکْبَرُ این فزع اکبر چیست چرا مردم در قیامت حیرانند؟ می فرماید: یَوْمَ تَرَوْنَها تَذْهَلُ کُلُّ مُرْضِعَهٍ عَمَّا أَرْضَعَتْ وَ تَضَعُ کُلُّ ذاتِ حَمْلٍ حَمْلَها وَ تَرَی النَّاسَ سُکاری وَ ما هُمْ بِسُکاری وَ لکِنَّ عَذابَ اللَّهِ شَدِیدٌ پس آن فزع اکبر چی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منجی عالم بشریت برای پرچمداری توحید می آید

منجی عالم بشریت برای پرچمداری توحید می آید